Μαζικά Μηνύματα Viber – Μαζική Αποστολή Viber

Μηνιαίο

Θέλετε να ξεκινήσετε τις Viber Αποστολές σας και να χρεώνεστε για τον αποστολέα σας μήνα μήνα; Επιλέξτε το πακέτο αυτό.         

300€ /μήνα
Μηνιαία Μηνύματα: 40.000
Δέσμευση Αποστολέα: 1 μήνας

Τριμηνιαίο

Χρειάζεστε τον αποστολέα σας ενεργοποιημένο για πάνω από ένα μήνα; Επιλέξτε το τριμηνιαίο πακέτο μας και εξοικονομήστε 45€!

285€ /μήνα
Μηνιαία Μηνύματα: 40.000
Δέσμευση Αποστολέα: 3 μήνες

Ετήσιο

Δεσμεύστε τον αποστολέα σας για ολόκληρο τον χρόνο (12 μήνες) και εξοικονομήστε 360€ το έτος!                                                         

270€ /μήνα
Μηνιαία Μηνύματα: 40.000
Δέσμευση Αποστολέα: 12 μήνες
* Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. (24%)
* Στα παραπάνω πακέτα συμπεριλαμβάνονται 40.000 μηνύματα viber σε μηνιαία βάση. Αν χρειαστείτε περισσότερα θα τα αγοράσετε βάση τιμοκαταλόγου (0.0075€ /παραδομένο μήνυμα).

Viber Messaging

Viber Messaging

Μία νέα καινοτόμα και οικονομική υπηρεσία ήρθε να δώσει τη λύση στην αξιόπιστη, αποτελεσματική και πάνω απ’ όλα οικονομική προώθηση υπηρεσιών ή/και προϊόντων. Πρόκειται για την Μαζική Αποστολή Viber Μηνυμάτων που σας παρέχει το Sms-Marketing.gr, εύκολα και γρήγορα. Μπορείτε τώρα και εσείς να δημιουργήσετε έναν ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό και να ξεκινήσετε να κάνετε την Αποστολή Viber Μηνυμάτων σε πελάτες και φίλους σας. Προωθήστε άμεσα και οικονομικά (μόνο με 0,0075€/παραδομένo μήνυμα Viber) την υπηρεσία ή/και προϊόν σας, στο πελατολόγιο σας. Ευχηθείτε στους φίλους σας άμεσα και αποτελεσματικά με το πάτημα ενός κουμπιού. Μπορείτε να διαλέξετε έναν από τους 3 διαθέσιμους τρόπος για να αποστείλετε το μήνυμα σας:
1) Viber – Αποστολή Viber Μηνύματος (θα παραδοθεί μόνο σε αυτούς που έχουν την εφαρμογή Viber στο κινητό τους)
2) Viber Fallback to SMS (θα παραδοθεί μέσω Viber μόνο σε αυτούς που έχουν την εφαρμογή Viber στο κινητό τους και σε αυτούς που δεν την έχουν θα παραδοθεί σαν γραπτό μήνυμα SMS)
3) SMS (θα παραδοθεί σε όλους τους παραλήπτες σαν γραπτό μήνυμα SMS, είτε έχουν είτε όχι την εφαρμογή Viber στη κινητή συσκευή τους)

Μπορείτε να δείτε αναλυτικές οδηγίες χρήσης της Υπηρεσίας από τα παρακάτω βίντεο:

Αποστολή Μήνυμα Viber σε έναν αριθμό: https://youtu.be/tt-sSDAbLa0
Αποστολή Μήνυμα Viber σε Ομάδα Επαφών: https://youtu.be/xueSikIKUEg
Αποστολή Προγραμματισμένων Μηνυμάτων Viber σε Ομάδα Επαφών: https://youtu.be/_8_gq-TfXZk
Εισαγωγή Ονόματος Αποστολέα Viber: https://youtu.be/Zo_sTxsM_XE

Τι είναι ένα μήνυμα Viber και ποιά τα Χαρακτηριστικά του;

Ένα μήνυμα viber είναι ένα γραπτό μήνυμα το οποίο παραδίδεται μέσω της γνωστής εφαρμογής (app) κινητών συσκευών VIBER.

Τα χαρακτηριστικάε ενός μηνύματος Viber είναι τα ακόλουθα:
– Μπορείτε να έχετε σαν κείμενο έως 1.000 χαρακτήρες (οποιαδήποτε γλώσσα, είτε πεζά είτε κεφαλαία)
– Μπορείτε να έχετε μία εικόνα κάτω από το κείμενο σας (π.χ. τη φωτογραφία του διαφημιστικού φυλλαδίου σας)
– Μπορείτε να έχετε ένα κουμπί κάτω από την εικόνα σας (π.χ. Αγορά Τώρα)
– Η εικόνα και το κουμπί σας μπορούν να γίνονται υπερσύνδεσμοι σε ένα συγκεκριμένο url και με το που κάποιος τα πατάει να τον μεταφέρουν στην αντίστοιχη σελίδα.

Ποιές οι χρεώσεις ενός μηνύματος Viber;

Χρεώνεστε ένα μήνυμα Viber αν αυτό παραδοθεί. Αν δεν παραδοθεί τα μηνύματα επιστρέφονται στα Διαθέσιμα Viber Μηνύματά σας και μπορείτε αν θέλετε να δρομολογήσετε τα Μηνύματα σας μέσω συμβατικού SMS.
Η τιμή που χρεώνει η εταιρεία μας είναι η αυτή που θα σας κοστίσει ένα Μήνυμα Viber και δεσμευόμαστε πως δεν υπάρχουν άλλες κρυφές καταχρηστικές χρεώσεις.
Μπορείτε να δείτε τις τιμές για Μαζικά Μηνύματα Viber και Μαζικά SMS, εδώ: www.sms-marketing.gr/sms

Ελάχιστο Ποσό Μηνιαίας Χρήσης

1) Κάθε αποστολέας που θα είναι ενεργός θα πρέπει να προπληρώνει το ελάχιστο ποσό μηνιαίας χρήσης αξίας των 300€ (χωρίς το ΦΠΑ) το οποίο αντιστοιχεί σε 40.000 παραδομένα μηνύματα Viber (τιμή μονάδας: 0,0075€ /παραδομένο μήνυμα), τα οποία θα πιστώνονται στο λογαριασμό σας προς χρήση, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής. Τα μηνύματα αυτά θα μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε μόνο έως το τέλος του εκάστοτε μήνα (από την ημέρα που ενεργοποιείται ο αποστολέας έως το τέλος του μήνα) και δεν θα μεταφέρονται στον επόμενο ούτε θα έχουν δυνατότητα μετατροπής σε sms. Σε περίπτωση που δεν εξαντλήσετε τα διαθέσιμα viber μηνύματά σας έως το τέλος του μήνα, αυτά θα αφαιρούνται από το λογαριασμό σας.
2) Σε περίπτωση που έχετε περισσότερα από 40.000 παραδομένα ανά μήνα τότε χρεώνεστε τον αριθμό των παραδομένων μηνυμάτων σας x 0.0075€ (στη τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ).
3) Κάθε αποστολέας δεν παραμένει ενεργός με βάση τις μηνιαίες αποστολές του αλλά με βάση το ελάχιστο χρηματικό ποσό χρήσης που ορίζεται παραπάνω (300€ χωρίς ΦΠΑ). Δηλαδή αν εσείς έχετε πληρωμένο το ελάχιστο ποσό μηνιαίας χρήσης και δεν έχετε στείλει ούτε ένα μήνυμα viber, ο αποστολέας σας κανονικά συνεχίζει να είναι ενεργός. Το μόνο πράγμα που απαιτείται για να παραμείνει ενεργός ο αποστολέας σας είναι να προπληρώνετε εγκαίρως το ελάχιστο μηνιαίο ποσό χρήσης.
4) Υπάρχει η ευελιξία αν το επιθυμείτε ο αποστολέας που είναι εποχιακός (χρειάζεται να στέλνει μόνο συγκεκριμένους μήνες κάθε χρόνο), μπορεί αν θέλει να “παγώνει” (pausing) τον αποστολέα του για κάποιους μήνες και να τον χρησιμοποιεί μόνο όταν τον χρειάζετε, π.χ. μόνο τις περιόδους Προσφορών. Τη περίοδο που ο αποστολέας είναι παγωμένος, δεν υπάρχει ελάχιστη μηνιαία χρέωση για αυτόν. Ο αποστολέας χρεώνετε με το ελάχιστο ποσό μόνο όταν είναι ενεργός.

Όταν ένας αποστολέας είναι παγωμένος (paused) μπορεί να κατοχυρωθεί και να χρησιμοποιηθεί από άλλο χρήστη. Σε περίπτωση που θέλετε να τον ξανά ενεργοποιήσετε, αυτο γίνεται εφόσον δεν είναι τη συγκεκριμένη στιγμή σε χρήση από ενδεχόμενο άλλο χρήστη που τον έχει κατοχυρώσει όσο αυτός ήταν σε κατάσταση paused.

Ένας αποστολέας μπορεί να “παγώσει” έως 3 φορές το μέγιστο σε διάστημα ενός έτους και όχι παραπάνω.

– Αν θέλετε να παγώσει ένας αποστολέας σας θα πρέπει να μας ενημερώνετε έως τις 20 του προηγούμενου μήνα. Π.χ. αν θέλουμε να παγώσουμε τον αποστολέα μας για το Δεκέμβριο, θα πρέπει να ενημερώσουμε το τμήμα υποστήριξης (support@sms-marketing.gr) έως τις 20 Νοεμβρίου, αλλιώς δεν είναι δυνατό να παγώσει για τον επόμενο μήνα ο αποστολέας μας (στη περίπτωση αυτή ο αποστολέας μένει ενεργός έως το τέλος αυτού του μήνα, δηλαδή του Νοεμβρίου και “παγώνει” από 1 Δεκεμβρίου). Αν ο αποστολέας δεν παγώσει (paused) έως 20 του εκάστοτε μήνα, κανονικά χρεώνεται το ελάχιστο ποσό χρήσης και τον επόμενο μήνα ή αν δεν το εξοφλήσετε, ο αποστολέας σας απενεργοποιείται χωρίς κάποια άλλη ειδοποίηση.
– Αν ένας αποστολέας έχει παγώσει και θέλετε να επανενεργοποιηθεί θα πρέπει να μας ενημερώνετε έως τις 20 του προηγούμενου μήνα. Πχ αν θέλουμε να επανενεργοποιήσουμε τον αποστολέα μας για το Δεκέμβριο, θα πρέπει να ενημερώσουμε το τμήμα υποστήριξης (support@sms-marketing.gr) έως τις 20 Νοεμβρίου, αλλιώς δεν είναι δυνατό να επανενεργοποιηθεί για τον επόμενο μήνα ο αποστολέας μας (στη περίπτωση αυτή ο αποστολέας επανενεργοποιείται και μένει ενεργός έως ότου τον ξανά παγώσετε).

Τέλος, σε περίπτωση που κάνετε αίτηση νέου αποστολέα για παράδειγμα στις 10 Ιανουαρίου και αυτός ενεργοποιηθεί στις 15 Ιανουαρίου, η ελάχιστη απαιτούμενη χρήση (300€ + ΦΠΑ = 40.000 παραδομένα μηνύματα) θα πρέπει να καταναλωθεί από τις 15-1 έως τις 30-1, και όχι από τις 15-1 έως τις 15-2.

Πώς μπορώ να δηλώσω το δικό μου αποστολέα, σε ένα Μήνυμα Viber;

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να στέλνετε Μαζικά Μηνύματα Viber, θα πρέπει πρώτα να επαληθεύσετε και να εγκριθεί ο αποστολέας που θέλετε να χρησιμοποιείτε σαν αποστολέα στα μηνύματα Viber σας.
Για την ενεργοποίηση του αποστολέα σας (κάθε φορά που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα διαφορετικό αποστολέα, θα πρέπει να ολοκληρώνετε την αίτηση έγκρισης ονόματος αποστολέα) είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί η αίτηση έγκρισης ονόματος αποστολέα και να ετοιμαστεί το λογότυπο/εικόνα προφίλ.
Η διαδικασία ενεργοποίησης ολοκληρώνεται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών και θα πρέπει να έχετε δηλώσει τόσο το όνομα της επιχείρησής σας στον λογαριασμό σας, όσο το όνομα αποστολέα που επιθυμείτε, το λογότυπο σας αλλά και  μια διεύθυνση (URL) στην οποία μπορούν να βρεθούν πληροφορίες σχετικά με την Υπηρεσία/Προϊόν σας στην αίτησή σας.
Το λογότυπο σας θα πρέπει να είναι τετράγωνο και να έχει ίσες διαστάσεις. Το προτεινόμενο μέγεθος είναι 400×400 pixels.

Απαντήσεις Viber Μηνυμάτων – 2 way Viber Messaging

Κατά τη διαδικασία δημιουργίας μίας αίτησης αποστολέα, μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε οι χρήστες που λαμβάνουν το viber μήνυμά σας να απαντούν σε αυτό ή όχι.
Εάν θέλετε να υπάρχει δυνατότητα απάντησης από τους παραλήπτες των μηνυμάτων μπορείτε να επιλέξετε τη συγκεκριμένη επιλογή.
Εφόσον εγκριθεί ο αποστολέας σας και πραγματοποιήσετε την αποστολή σας, εαν υπάρχουν απαντήσεις σε κάποια καμπάνια σας, εμφανίζεται ενα κουμπί “Απαντήσεις Παραληπτών” πάνω δεξιά μέσα στις αναφορές της καμπάνιας σας και ανοίγει ένα σχετικό πινακάκι με όλες τις απαντήσεις που έχουν παραληφθεί (αριθμός που απάντησε, ημ/νία απάντησης, μήνυμα απάντησης).


Λοιπές Πληροφορίες

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Αποστολής Viber Messaging, εάν θέλετε να στείλετε μηνύματα προωθητικού χαρακτήρα (Το μήνυμα μπορεί να είναι προσωπικό, ενημερωτικό, προωθητικού χαρακτήρα και μήνυμα συναλλαγής), το πρώτο μήνυμα που θα στείλετε στους πελάτες σας θα πρέπει να είναι ένα μήνυμα καλωσορίσματος που θα τους ενημερώνει για τη δυνατότητα UNSUSCRIBE – ΑΠΕΓΓΡΑΦΗ που μπορούν να κάνουν ανά πάσα στιγμή.
Από τη στιγμή που θα είναι το πρώτο μήνυμα προς τους πελάτες σας μέσω του Viber, θα πρέπει να είναι ελκυστικό και επιθυμητό. Το πρώτο μήνυμα καλωσορίσματος είναι καθοριστικής σημασίας για μια πετυχημένη μελλοντική επικοινωνία με το κοινό σας.
Για αυτόν τον λόγο χρησιμοποιήστε το όνομα του πελάτη σας και κάποια προσωπικά δεδομένα, κάποιο ειδικό δώρο, κωδικό προσφοράς κ.λ.π.

Με την αποστολή του πρώτου μηνύματος καλωσορίσματος, το Viber ελέγχει το ποσοστό των παραληπτών που έχουν κάνει UNSUSCRIBE (block rate). Εάν ο βαθμός είναι πάνω από τον μέσο όρο (3% επί του συνόλου), το Viber είναι σε θέση να απορρίψει οποιαδήποτε μήνυμα σας και να απενεργοποιήσει το όνομα αποστολέα σας.

Προωθητικά Μηνύματα Viber επιτρέπεται να σταλούν τις ακόλουθες περιόδους:
Από τις 9:00 έως τις 20:00 (εργάσιμες ήμερες) και από τις 11:00 έως τις 18:00 (Σαββατοκύριακα και αργίες).
Προσωπικά μηνύματα και μηνύματα συναλλαγών επιτρέπεται να σταλούν όλο το 24ωρο.

Το Viber προστατεύει τους χρήστες του και λαμβάνει ειδική μέριμνα για να αποφθεχθούν μηνύματα spam. Οι παραλήπτες μπορούν να μπλοκάρουν την αποστολή μελλοντικών μηνυμάτων επιλέγοντας την διαγραφή τους από τη λίστα αποστολών μέσα από την εφαρμογή (app), από το πάνω μέρος του μηνύματος σας. Τα στατιστικά των UNSUBSCRIBE ελέγχονται από το Viber 24/7 και εάν παρατηρηθεί ότι το ποσοστό υπερβεί το 3%, θα δεχθείτε μια ειδοποίηση από το Viber.

Το τμήμα Support μας, θα σας ενημερώσει μέσω email ώστε να ελέγξετε τα κείμενα σας και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να είναι πιο αρεστό από τους παραλήπτες. Εάν το ποσοστό δεν υποχωρήσει μετά τις αλλαγές, το όνομα αποστολέα που ανήκει σε εσάς θα απενεργοποιηθεί εφ όρου ζωής και δεν θα έχετε τη δυνατότητα να στείλετε άλλα μηνύματα.