Μαζικά Μηνύματα Viber – Μαζική Αποστολή Viber

Viber Messaging

Viber Messaging

Μία νέα καινοτόμα και οικονομική υπηρεσία ήρθε να δώσει τη λίση στην αξιόπιστη, αποτελεσματική και πάνω απ’ όλα οικονομική προώθηση υπηρεσιών ή/και προϊόντων.Πρόκειται για την Μαζική Αποστολή Viber Μηνυμάτων που σας παρέχει το Sms-Marketing.gr, εύκολα και γρήγορα.Μπορείτε τώρα και εσείς να δημιουργήσετε έναν ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό και να ξεκινήσετε να κάνετε την Αποστολή Viber Μηνυμάτων σε πελάτες και φίλους σας.Προωθήστε άμεσα και οικονομικά (μόνο με 0,008€/παραδομένo μήνυμα Viber) την υπηρεσία ή/και προϊόν σας, στο πελατολόγιο σας.Ευχηθείτε στους φίλους σας άμεσα και αποτελεσματικά με το πάτημα ενός κουμπιού.Μπορείτε να διαλέξετε έναν από τους 3 διαθέσιμους τρόπος για να αποστείλετε το μήνυμα σας:
1) Viber – Αποστολή Viber Μηνύματος (θα παραδοθεί μόνο σε αυτούς που έχουν την εφαρμογή Viber στο κινητό τους)
2) Viber Fallback to SMS (Θα παραδοθεί μέσω Viber μόνο σε αυτούς που έχουν την εφαρμογή Viber στο κινητό τους και σε αυτούς που δεν την έχουν θα παραδοθεί σαν γραπτό μήνυμα SMS)
3) SMS (θα παραδοθεί σε όλους τους παραλήπτες σαν γραπτό μήνυμα SMS, είτε έχουν είτε όχι την εφαρμογή Viber στη κινητή συσκευή τους)

 

Τι είναι ένα μήνυμα Viber και ποιά τα Χαρακτηριστικά του;

Ένα μήνυμα viber είναι ένα γραπτό μήνυμα το οποίο παραδίδεται μέσω της γνωστής εφαρμογής (app) κινητών συσκευών VIBER.

Τα χαρακτηριστικά ένός μηνύματος Viber είναι τα ακόλουθα:
– Μπορείτε να έχετε σαν κείμενο έως 1.000 χαρακτήρες (οποιαδήποτε γλώσσα, είτε πεζά είτε κεφαλαία)
– Μπορείτε να έχετε μία εικόνα κάτω από το κείμενο σας (π.χ. τη φωτογραφία του διαφημιστικού φυλλαδίου σας)
– Μπορείτε να έχετε ένα κουμπί κάτω από την εικόνα σας (π.χ. Αγορά Τώρα)
– Η εικόνα και το κουμπί σας μπορούν να γίνονται υπερσύνδεσμοι σε ένα συγκεκριμένο url και με το που κάποιος τα πατάει να τον μεταφέρουν στην αντίστοιχη σελίδα.

Ποιές οι χρεώσεις ενός μηνύματος Viber;

Χρεώνεστε ένα μήνυμα Viber αν αυτό παραδοθεί. Αν δεν παραδοθεί τα μηνύματα επιστρέφονται στα Διαθέσιμα Viber Μηνύματα σας και μπορείτε αν θέλετε να δρομολογήσετε τα Μηνύματα σας μέσω συμβατικού SMS.
Η τιμή που χρεώνει η εταιρεία μας είναι η αυτή που θα σας κοστίσει ένα Μήνυμα Viber και δεσμευόμαστε πως δεν υπάρχουν άλλες κρυφές καταχρηστικές χρεώσεις.
Μπορείτε να δείτε τις τιμές για Μαζικά Μηνύματα Viber και Μαζικά SMS, εδώ: http://www.sms-marketing.gr/sms/

Πώς μπορώ να δηλώσω το δικό μου αποστολέα, σε ένα Μήνυμα Viber;

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να στέλνετε Μαζικά Μηνύματα Viber, θα πρέπει πρώτα να επαληθεύσετε και να εγκριθεί ο αποστολέας που θέλετε να χρησιμοποιείτε σαν αποστολέα στα μηνύματα Viber σας
Για την ενεργοποίηση του αποστολέα σας (κάθε φορά που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα διαφορετικό αποστολέα, θα πρέπει να ολοκλήρώνετε την αίτηση έγκρισης ονόματος αποστολέα) είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί η αίτηση έγκρισης ονόματος αποστολέα και να ετοιμαστεί το λογότυπο/εικόνα προφίλ.
Η διαδικασία ενεργοποίησης ολοκληρώνεται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών και θα πρέπει να ανεβάσετε στην αίτηση σας τόσο το όνομα της επιχείρησης σας, όσο το όνομα αποστολέα που επιθυμείτε αλλά και το λογότυπο σας.
Το λογότυπο σας θα πρέπει να είναι τετράγωνο και να έχει ίσες διαστάσεις. Το προτεινόμενο μέγεθος είναι 400×400 pixels

-> Μπορείτε να δείτε αναλυτικές οδηγίες χρήσης της Υπηρεσίας από το παρακάτω βίντεο

Αποστολή Μήνυμα Viber σε έναν αριθμό: https://youtu.be/tt-sSDAbLa0
Αποστολή Μήνυμα Viber σε Ομάδα Επαφών: https://youtu.be/xueSikIKUEg
Αποστολή Προγραμματισμένων Μηνυμάτων Viber σε Ομάδα Επαφών: https://youtu.be/_8_gq-TfXZk
Εισαγωγή Ονόματος Αποστολέα Viber: https://youtu.be/Zo_sTxsM_XE

Λοιπές Πληροφορίες

Σύμφωαν με την Υπηρεσία Αποστολής Viber Messaging, εάν θέλετε να στείλετε μηνύματα προωθητικού χαρακτήρα(Το μήνυμα μπορεί να είναι προσωπικό, ενημερωτικό, προωθητικού χαρακτήρα και μήνυμα συναλλαγής), το πρώτο μήνυμα που θα στείλετε στους πελάτες σας θα πρέπει να είναι ένα μήνυμα καλωσορίσματος που θα τους ενημερώνει για τη δυνατότητα UNSUSCRIBE – ΑΠΕΓΓΡΑΦΗ που μπορούν να κάνουν ανά πάσα στιγμή.
Από τη στιγμή που θα είναι το πρώτο μήνυμα προς τους πελάτες σας μέσω του Viber, θα πρέπει να είναι ελκυστικό και επιθυμητό. Το πρώτο μήνυμα καλωσορίσματος είναι καθοριστικής σημασίας για μια πετυχημένη μελλοντική επικοινωνία με το κοινό σας.
Για αυτόν τον λόγο χρησιμοποιήστε το όνομα του πελάτη σας και κάποια προσωπικά δεδομένα, κάποιο ειδικό δώρο, κωδικό προσφοράς κ.λ.π.

Με την αποστολή του πρώτου μηνύματος καλωσορίσματος, το Viber ελέγχει το ποσοστό των παραληπτών που έχουν κάνει UNSUSCRIBE (block rate). Εάν ο βαθμός είναι πάνω από τον μέσο όρο(3% επί του συνόλου), το Viber είναι σε θέση να απορρίψει οποιαδήποτε μήνυμα σας και να απενεργοποιήσει το όνομα αποστολέα σας.

Προωθητικά Μηνύματα Viber επιτρέπεται να σταλούν τις ακόλουθες περιόδους:
Από τις 9:00 έως τις 20:00 (εργάσιμες ήμερες) και από τις 11:00 έως τις 18:00 (Σαββατοκύριακα και αργίες).
Προσωπικά μηνύματα και μηνύματα συναλλαγών επιτρέπεται να σταλούν όλο το 24ωρο.

Το Viber προστατεύει τους χρήστες του και λαμβάνει ειδική μέριμνα για να αποφθεχθούν μηνύματα spam. Οι παραλήπτες μπορούν να μπλοκάρουν την αποστολή μελλοντικών μηνυμάτων επιλέγοντας την διαγραφή τους από τη λίστα αποστολών μέσα από την εφαρμογή (app), από το πάνω μέρος του μηνύματος σας. Τα στατιστικά των UNSUBSCRIBE ελέγχονται από το Viber 24/7 και εάν παρατηρηθεί ότι το ποσοστό υπερβεί το 3%, θα δεχθείτε μια ειδοποίηση από το Viber.
Το τμήμα Support μας, θα σας ενημερώσει μέσω email ώστε να ελέγξετε τα κείμενα σας και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να είναι πιο αρεστό από τους παραλήπτες. Εάν το ποσοστό δεν υποχωρήσει μετά τις αλλαγές, το όνομα αποστολέα που ανήκει σε εσάς θα απενεργοποιηθεί εφ όρου ζωής και δεν θα έχετε τη δυνατότητα να στείλετε άλλα μηνύματα.