Ποια η Ασφάλεια επεξεργασίας στο GDPR;

Ευθύνη του υπεύθυνου επεξεργασίας για τον προσδιορισμό των κατάλληλων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων προκειμένου να διασφαλίζει και να μπορεί να αποδεικνύει τη νομιμότητα μιας επεξεργασίας. Επίσης, στον Κανονισμό GDPR για προσδιορίζεται ρητά και η υποχρέωση και των εκτελούντων την επεξεργασία για λήψη μέτρων ασφάλειας. Η ασφάλεια επεξεργασίας δεδομένων, χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις μεθόδους και τεχνικές που ακολουθούνται προκειμένου να επιτευχθούν οι εξής στόχοι: Εμπιστευτικότητα: Τα δεδομένα δεν πρέπει να αποκαλύπτονται σε… Περισσότερα »


Η έννοια της συγκατάθεσης

Κάθε ένδειξη βούλησης (ελεύθερη, συγκεκριμένη, ρητή και εν πλήρει επιγνώσει), με την οποία το υποκείμενο των δεδομένων εκδηλώνει ότι συμφωνεί, με δήλωση ή με σαφή θετική ενέργεια, να αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν. Η έννοια της συγκατάθεσης, όπως χρησιμοποιείται στην οδηγία για την προστασία δεδομένων (οδηγία 95/46/ΕΚ) καθώς και στην ισχύουσα οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, έχει εξελιχθεί. Ο GDPR διευκρινίζει και εξειδικεύει… Περισσότερα »


Μηνύματα Viber: Τα υπέρ και τα κατά για την επιχείρησή σας

Με την πάροδο των ετών η υπηρεσία αποστολής μαζικών μηνυμάτων (είτε SMS είτε Viber) είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους marketing, για επιχειρήσεις και επαγγελματίες, που θέλουν να ενημερώνουν και να επικοινωνούν με το πελατολόγιό τους και απλά, γρήγορα και οικονομικά, στέλνοντας ταυτόχρονα το ενημερωτικό μήνυμά τους σε μεγάλο αριθμό παραληπτών. Είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης, για να προσεγγίζουν νέους πελάτες, να δημιουργήσουν έξυπνες καμπάνιες, να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αυξήσουν… Περισσότερα »


Έρευνα για την αποδοτικότητα των τρόπων διαφήμισης & νέες μέθοδοι!

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από ανάλογες εταιρείες, η μαζική αποστολή γραπτών μηνυμάτων sms είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές, αλλά και χαμηλές σε κόστος, μεθόδους για να προβάλουν οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Η υπηρεσία του marketing μέσω Viber προσφέρει ταχύτητα, χαμηλό κόστος και αποτελεσματικότητα. Το περιβάλλον της υπηρεσίας είναι εύχρηστο και στηρίζεται στην απλότητα και στην ταχύτητα. Θα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε και… Περισσότερα »


Αυτό το site σε βοηθά να ταξιδεύεις δωρεάν σε όλο τον κόσμο – Με έναν όρο: να προσέχεις κατοικίδια

Αν αγαπάς να περνάς την ώρα σου μαζί με κατοικίδια και ταυτόχρονα είσαι λάτρης των ταξιδιών, τότε σου βρήκαμε την ιδανική δουλειά.

Από γαλλικές αγροικίες, τις πολυτελείς βίλες δίπλα στην θάλασσα στην Αυστραλία, αλλά και στα αρχοντικά σπίτια στην Καλαμάτα, ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζητούν άτομα που θα μπορούν να προσέχουν τα ζωάκια τους, όσο αυτοί θα λείπουν.

Κι επειδή, δεν είναι… Περισσότερα »


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ SMS MARKETING ΜΕΣΩ ΦΘΗΝΩΝ VIBER ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

Τα κινητά τηλέφωνα έχουν πλέον μετατραπεί σε αντικείμενα της καθημερινότητάς μας που χρησιμοποιούνται από δισεκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η χρήση των ομαδικών VIBER SMS μέσο επικοινωνίας, ενημέρωσης και διαφήμισης προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Θεωρείται ιδιαίτερα αποδοτικό, διότι οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να διαβάζουν μικρά και περιεκτικά κείμενα από μεγάλα άρθρα ή ολόκληρα φυλλάδια. Συνεπώς ένα Viber SMS είναι ακριβώς ότι χρειάζεται για να κερδίσει την προσοχή, με μόλις από 0,008€/μήνυμα viber! Ενδεικτικά: Άμεση &… Περισσότερα »


ΑΠΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

Τιμολόγιο είναι το στοιχείο που εκδίδεται από την υποκείμενη σε αυτό το νόμο οντότητα για κάθε πώληση αγαθών και παροχή υπηρεσιών, εντός της χώρας ή άλλης χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή προς άλλη χώρα, καθώς και σε κάθε περίπτωση συναλλαγής που υπόκειται σε Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.), βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Κάθε έγγραφο που περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για το τιμολόγιο θεωρείται τιμολόγιο, με την προϋπόθεση ότι ο παραλήπτης των… Περισσότερα »


Πόσο εύκολη είναι η Διαχείριση του Πελατολογίου σας;

Στη σημερινή περίοδο της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, μέσα σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι σημαντικό να καταφέρουμε τη βιωσιμότητά της επιχείρησής μας. Ένα λογισμικό διαχείρισης πελατών μπορεί να εξασφαλίσει την οργάνωση που χρειάζεται μια επιχείρηση και να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της. Οι συγκεκριμένες εφαρμογές βοηθάνε τις επιχειρήσεις να κερδίσουν νέους πελάτες, να διατηρήσουν αυτούς που ήδη υπάρχουν, να παρακολουθήσουν καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησης τους , να εκπαιδεύσουν και να διαχειριστούν… Περισσότερα »


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Τα τελευταία χρόνια, με την εξέλιξη του Internet, ολοένα και περισσότερες εταιρίες στρέφονται προς αυτό για διάφορους λόγους, καθώς η πλοήγηση στο Internet μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα και είναι εύκολα προσβάσιμο από το ευρύ κοινό. Ο όρος ηλεκτρονικό εμπόριο αναφέρεται στις επιχειρήσεις εκείνες που δραστηριοποιούνται εμπορικά στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τις νέες μεθόδους marketing και πωλήσεων. Το ηλεκτρονικό εµπόριο περιγράφει τη διαδικασία αγοράς, πώλησης, µεταβίβασης ή/και ανταλλαγής προϊόντων, υπηρεσιών και πληροφοριών µέσω… Περισσότερα »


Αναβάθμιση Ιστοσελίδας

Οι λόγοι που μια ιστοσελίδα χρειάζεται αναβάθμιση είναι οι εξής:

Εάν η ιστοσελίδα πλέον δείχνει παλιά ή πρόχειρη έναντι των άλλων μπορεί να αναβαθμιστεί ώστε να έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να μην χάνουμε πελάτες . Όταν δεν εμφανίζετε η ιστοσελίδα σε καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης. Όταν η ιστοσελίδας δεν είναι ενημερωμένη για τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχεται. Η ιστοσελίδας δεν έχει επισκέπτες. Η μορφή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας δεν… Περισσότερα »